Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2007

SANTA MARADONA...



Μαραντόνα: "Αν ήμουν στη FIFA θα'μουν π..ας γιος"


Όποτε αποφασίζει να μιλήσει ο Ντιέγκο Αρμάντο Μαραντόντα συνήθως βγάζει ειδήσεις και... προκαλεί συζητήσεις, και φυσικά το ίδιο έγινε και μετά την συνέντευξή του στον κολομβιανό σταθμό RCN, όπου καταφέρθηκε με σκληρά λόγια κατά των μεγάλων "κεφαλιών" της παγκόσμιας ποδοσφαιρικής ομοσπονδίας (FIFA).


"Εάν είχα αγκαλιάσει τον Ζόσεφ Μπλάτερ τώρα θα ήμουν στην οικογένεια της FIFA. Αλλά θα ήμουν ένας π....ας γιος!", ανέφερε μεταξύ άλλων στις δηλώσεις του ο "Πίμπε Ντ'Όρο" για να προσθέσει:

"Ο Πλατινί και ο Μπεκενμπάουερ είναι και οι δύο πολύ μεγάλοι πρώην ποδοσφαιριστές, όμως εδώ και χρόνια έχουν ταχθεί στις υπηρεσίες του Μπλάτερ, το γεγονός αυτό είναι πολύ λυπηρό".

Ο κορυφαίος ποδοσφαιριστής στην ιστορία του αργεντινικού ποδοσφαίρου άνοιξε επίσης μέτωπο με την εκκλησία ("Είναι μία επιχείρηση, ο Πάπας είναι πολιτικός. Ο Θεός είναι άλλο πράγμα"), ενώ χρησιμοποίησε για μία ακόμη φορά στοργικά λόγια για τον Φιντέλ Κάστρο.

"Όταν τον γνώρισα, μιλήσαμε για μία ολόκληρη νύχτα. Μίλησε για την κουζίνα με την μητέρα μου και με την πρώην πεθερά μου.

Μιλήσαμε επίσης για ποδόσφαιρο, με ρώτησε ποιο ήταν το μυστικό μου κατά την εκτέλεση των πέναλτι και εγώ του απάντησε: Στρατηγέ, εξαρτάται από τον γκολκίπερ που έχω απέναντί μου..."

ΠΗΓΗ: SPORT24

Δεν υπάρχουν σχόλια: