Πέμπτη 19 Ιουνίου 2008

ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ΜΠΟΪΚΟΤΑΖ...

Διαβάζω σήμερα στον Τύπο: "Σε ομαδική αντίδραση απέναντι στο συνεχιζόμενο κύμα ακρίβειας καλεί η Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος. Συγκεκριμένα ζητεί από τους καταναλωτές να προχωρήσουν σε μποϊκοτάζ την προσεχή Πέμπτη (15/5) και να μη διαθέσουν «ούτε ευρώ στην αγορά για να δείξουν την αντίθεσή τους στην ακρίβεια». "
Καλά ρε παιδιά, είμαστε καλα; Τι σημαίνει ούτε ένα ευρώ στην αγορά; Με ενέργειες σαν και αυτές κοροϊδεύουμε τους εαυτούς μας και γελάνε και τα μουστάκια των καρτέλ.
Να ξεκινήσουμε από τα βασικά: Το μποϋκοτάζ, ως εκστρατεία ή καμπάνια με την ευρεία έννοια, εχει τα εξής χαρακτηριστικά και στοιχεία: συγκεκριμένο στόχο, χρονοδιάγραμμα, κίνητρο, οργάνωση και συντονισμό ενεργειών, ξεκάθαρο μήνυμα. Ποιος είναι ο συγκεκριμένος στόχος σε αυτήν την περίπτωση γιατί μάλλον είμαι πολύ βλάκας για να τον αντιληφθώ. Να κόψουμε το κάπνισμα, γιατί αν δεν δώσουμε ούτε ένα ευρώ στην αγορά ούτε τσιγάρα μπορούμενα αγοράσουμε; Να γονατίσουμε τους επαγγελματίες, εμπόρους και καταστηματάρχες, σωστούς και μη, επειδή δεν θα αγοράσουμε τίποτα την ημέρα εκείνη; Και ποιο είναι το ξεκάθαρο μήνυμα που προσπαθεί να περάσει η καμπάνια αυτή; 'Οτι η αποχή από την αγορά θα λύσει τα προβλήματα; Ας σοβαρευτούμε λίγο, και ας μην προβαίνουμε σε ενέργειες εντυπωσιασμού και μόνο. Να προσπαθούμε ώστε οι ενέργειες μας να έχουν αποτέλεσμα και να μην προβαίνουμε σε ενέργειες μόνο και μόνο επειδή και "εμείς" πρέπει να φανούμε κάπως. Το μποϋκοτάζ του ακριβού γάλακτος της προηγούμενης εβδομάδας είχε αποτέλεσμα επειδή είχε συγκεκριμένο στόχο και ξεκάθαρο μήνυμα και αποτελούσε προϊόν σωστής οργάνωσης. Πρέπει, η επιτυχία του μποϋκοτάζ της προηγούμενης εβδομάδας να μας γεμίσει αυτοπεποίθηση και όχι υπέρμετρο ενθουσιασμό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: