Δευτέρα 28 Ιουλίου 2008

Οψόμεθα εις Φιλίππους

NA ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΩ ΠΡΩΤΑ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ:
1) Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΑΤΟΥ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ. ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Η ΜΟΥΣΙΚΗ, ΠΟΥ ΠΟΛΛΟΙ ΤΗΝ ΒΡΗΚΑΝ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΗ, ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΠΑΡΩΧΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΣΑΝ ΚΟΛΛΑΖ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ (Π.Χ. SOUNDTRACK "ΤΡΕΞΕ ΛΟΛΑ ΤΡΕΞΕ"). Η΄ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Η ΔΙΑΡΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΗΘΟΠΟΙΩΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΕ "ΝΕΚΡΑ" ΣΗΜΕΙΑ, ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΚΟΥΡΑΣΕ ΠΑΡΑ ΜΟΥ ΚΕΝΤΡΙΣΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ.
2) ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΤΟΣΟΣ ΝΤΟΡΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΤΟΣΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ, ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΟΤΙ Ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΠΕΤΥΧΕ ΤΟΝ ΣΤΟΧΟ ΤΟΥ: ΝΑ ΔΙΕΓΕΙΡΕΙ ΤΟΥΣ ΘΕΑΤΕΣ.
ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ, ΟΜΩΣ, ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕ ΘΕΤΙΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΟΠΩΣ ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΙΩΑΝΝΑΣ ΚΛΕΦΤΟΓΙΑΝΝΗ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ ΜΕ ΤΙΤΛΟ Η μάχη των Φιλίππων σαν ρέιβ ξεσάλωμα, ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΜΕ "ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ" ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΟΠΩΣ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΤΕΡΤΙΠΗ ΣΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΒΗΜΑ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «Οψόμεθα εις Φιλίππους» τι; (ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΝΑ ΕΜΕΙΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ "Ο κ. Γκονής θέλησε να μας ταξιδέψει αιώνες πίσω και να φέρει στο παρόν, την τραγική κατάληξη των τυραννοκτόνων για να μας πει τι? «δείτε πως τιμωρείται όποιος αγωνίζεται ενάντια στην τυραννία, όποιος αγωνίζεται για την προσωπική του ελευθερία, και για το γενικότερο καλό της κοινωνίας!» ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΑΙΝΕΙ ΟΤΙ "Αν η φιλοδοξία του κ. Γκόνη και των συνεργατών του είναι να μας πείσει πως τύραννοι και τυραννοκτόνοι είναι ένα και το αυτό θα τους πούμε πως, όποιοι υπηρετούν τέτοιες απόψεις, μας αποκαλύπτουνε την κενοδοξία τους και κυρίως την διαστροφική τους σχέση με τους διαχειριστές της εξουσίας.";;;;;).
ΝΑΙ, "ο Γκόνης φέρει το ιδιαίτερο στίγμα του ", ΝΑΙ, "η δουλειά των δύο ΔΗΠΕΘΕ είχε χτιστεί έπειτα από μελέτη", ΟΧΙ, Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΕΝ "διεκδικούσε πρωτιά στη βιωματικότητα". ΟΜΩΣ ΟΧΙ ΚΑΙ "να ζητήσουνε συγνώμη από το κοινό ο κ. Γκονής και οι στενοί του συνεργάτες"!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: