Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2008

Unread Books από Stereotype...


Σε πάσα-σουτ-σέντρα-πεναλτι... του καθηγητη Κ.zeugolator για βιβλία που δεν έχω διαβάσει. Λόγοι διάφοροι αλλά ο κυριότερος ειναι οτι οταν διάβαζω ενα βιβλίο με πιάνει πάντα ο ύπνος(και είναι τόσο γλυκός ο γαμημένος) που μετά απο ένα τέταρτο το έχω κλείσει και είμαι ανάσκελα. Οι όροι που έθεσαν δεν μου άρεσαν (έτσι απλά): 1. Πιάσε το βιβλίο που βρίσκεται πιο κοντά σε σένα2. Άνοιξε το βιβλίο στη σελίδα 123 (αν το βιβλίο διαθέτει λιγότερες από 123 σελίδες,άφησέ το και πήγαινε στο επόμενο κοντινότερο)3. Βρες την πέμπτη περίοδο (=από τελεία σε τελεία, αν θυμάσαι) της σελίδας 4. Ανάρτησε τις επόμενες τρεις περιόδους (δηλ. την έκτη, την έβδομη και την όγδοη) 5. Ζήτα από πέντε ανθρώπους να κάνουν το ίδιο.
O zeugolator σοφά αυτοσχεδίασε νομιζω και μου έδωσε μια καλή ιδέα να κάνω το δικό μου ότι να`ναι. (πως και ετσι?) Θα παραθέσω την τελευταία σελιδα του βιβλίου όπου εχει και κάποιο νόημα για να καταλάβετε και εσεις.
"Η παράλογη βία που διαποτίζει κάθε κύτταρο του σύγχρονου κόσμου είναι το θέμα του μαγευτικού αυτού και εντυπωσιακού μυθιστορήματος. Στα όνειρα του ήρωα του στοιχειώνουν οι εικόνες του Τζων Φ. Κέννεντυ και της Μέριλυν Μονρόε, νεκρών αστροναυτών και θύματων αυτοκινητικών συγκρούσεων,καθώς διασχίζει τα εφιαλτηκά έρημα τοπία της νευρικής κατάπτωσης. Αναζητώντας τη λογική του υποδίεται ορισμένους ρόλους πιλότος πυρηνικού βομβαρδιστικού,δολοφόνος του προέδρου, θύμα αυτοκινητικής σύγκρουσης, ψυχοπαθης. Τελικά, διαμέσου της μαύρης γοητείας που ασκεί η βία υπερβαίνει την ψυχική του αναστάτωση και βρίσκει το κλειδί για μια παράξενη νέα σεξουαλικότητα."
Η σκυτάλη παει σε όλους μου τους απρόσκλητους επισκέπτες και μόνο (έβαλα και εγώ ένα αυστηρό περιορισμό.)

Δεν υπάρχουν σχόλια: